می خواهم از این دیار بروم


سوته دلان

هرکجا باشم آسمان مال من است

مي خواهم ازاين ديار بروم

از اين دنيا بروم

در اينجا همه چيز تکراريست

در اينجا هيچ چيز جز جفا نيست

در اينجا عشق مرده است

در اينجا محبت کمرنگ شده است

بايد به ديار ديگري سفر کنم

بايد به دنياي ديگري بروم

دياري که در آنجا عشق و محبت رنگي داشته باشد

دنيايي که وفا به عهد ، عادت باشد

مي خواهم آنقدر صداي فرياد دلم را بالا ببرم

تا ستارگان، تا ماه، تا خورشيد،تا آسمان،

تا زمين اين صدا را بشنوند

و بفهمند که دلم از دوري يار چه مي کشد .

بفهمند و اين صدا را،

اين فرياد را، به گوش يارم برسانند

تا که يارم به ياريم بشتابد

بيايد و او هم به من بگويد،

بگويد که از دوري من بي قرار است.

بگويد که براي هميشه با من مي ماند.


بگويد که از دوري من بي قرار است.


نظرات شما عزیزان:

دختر سیسخت
ساعت14:55---27 آذر 1391
سلام پریسا جون....

خوبی؟

ممنون که بهم سر زدی،خیلی خوشحالم کردی....



الان لینکت میکنم....

خواستی از کسی انتقام بگیری جای منو خالی کن....خعلی حال میده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:love,love,love,ساعت 18:18 توسط پریسا| |


Power By: LoxBlog.Com